Weboldalunk a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében cookiekat használ. A weboldal használatával Ön beleegyezik az ilyen adatfájlok fogadásába és elfogadja a cookie kezelésre vonatkozó irányelveket. (Adatkezelési Tájékoztató)
A vásárlást követően minden esetben emailen keresztül értesítjük a vásárlót a kiszállítás napjáról. A termék kézbesítésének napján, a futárszolgálat SMS/email üzeneten keresztül tájékoztatja a vásárlót a kézbesítés várható időpontjáról.
A csomag feladásának visszaigazolása során feltüntetjük a csomag azonosító számát amellyel az alábbi oldalon tudja nyomon követni csomagját: https://pdshungary.hu/csomagkovetes/
Mi a teendő ha nem érkezik meg a csomag az adott napon?
-> kiszállítás egy adott napon este 18:00-ig van, addig várjon türelemmel
Csomag módosítása miatt ill probléma esetén kérem keressék a nyomkövetési szám elővételével az alábbi telefonszámot:
PDS - futárszolgálat ügyfélszolgálatának eléretősége:
+36(70) 866-28-55
+36(70) 866-28-66 ugyfelkozpont@pdshungary.hu
Nyitvatartás : 08:00- 18:00
Amennyiben a terméket a vásárló hibájából nem sikerül kézbesíteni, ismételt kézbesítés kérése esetén az első, illetve a második fuvardíj megfizetését követően kerül újra feladásra.
A fizetés elmaradása esetén, ismételt postázásra nem fog sor kerülni.
Minőség elérhető áron
Tovább a babaruhákhoz
Uniszex színekben
Megnézem az unisex kollekciót